امام جمعه زنجان:

موضوع حجاب و عفاف در کشور مورد اغفال واقع شده است 

آیت‌الله «خاتمی» گفت: موضوع حجاب و عفاف در کشور مورد اغفال واقع شده است.
کد خبر: ۶۶۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰ - 24April 2024

موضوع حجاب و عفاف در کشور مورد اغفال واقع شده است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی»، امام جمعه زنجان امروز در جلسه ستاد دهه کرامت با انتقاد از موازی کاری دستگاه در اجرای برنامه های فرهنگی، اظهار داشت: برای کاربردی کردن و هماهنگی بیشتر برنامه‌های دهه کرامت، کمیته هماهنگی ذیل ستاد دهه کرامت تشکیل شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت مردم برای اجرای برنامه‌های دهه کرامت استفاده شود، گفت: احسان و خیرات در راه امام رضا(ع) را همچون خیرات در راه امام حسین(ع) که نهادینه شده را ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که بودجه فرهنگی دارند در اجرای برنامه‌ها حمایت کنند ولی از ظرفیت و مشارکت مردم غافل نشویم، بر ایجاد شور و نشاط در جامعه با استفاده از ظرفیت دهه کرامت مورد تاکید است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حجاب و عفاف اشاره کرد و با تاکید بر اینکه ریشه مدنیت و فرهنگ در ایران قدمت ۸ هزار ساله دارد، گفت: با نگاهی به تصاویر حکاکی شده بر روی تخت جمشید بر همگان روشن می شود که موقوع حجاب به زمان ایران باستان باز می‌گردد.

وی به تلاش دشمنان نظام برای ضربه زدن به انقلاب از طریق هجمه به بنیان خانواده و حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: متاسفانه موضوع حجاب و عفاف در کشور مورد اغفال واقع شده و باید بدانیم کارهای فرهنگی زمانبر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها